حاشیه ای بر مجمع عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای یزد!!!


یزد "محمد صادق احمد نیا خبرنگاریزدفردا :همانطور که مطلعید و در خبر ها نیز آمده است مجمع عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان یزد هفته ی گذشته برای انتخاب سومین هیئت مدیره خود تشکیل شد که این جلسه با حاشیه هایی همراه بود .


- مجمع که قرار بود در ساعت 14 برگزار شود با یک ساعت تاخیر حوالی ساعت 15 تشکیل شد که آنهم مدیون اصرار مهندس قمی برای ورود اعضای نظام صنفی به جلسه که بیرون از سالن خوش و بش می کردند، بود.


- جلسه جمعی بود از مهندسین و دکتر ها ( این همه دکتر و مهندس یکجا ندیده بودیم ) به قول مهندس قمی این صنف شاید بالاترین صنف از نظر درجه تحصیلات و از صنوف (پایین که نه اما ...) از نظر گردش مالی است ...


- در جلسه هنگام تقدیر از اعضا و در زمان نام بردن از مهندس کریم نژاد (به قول اعضای نظام عموی صنف ) مهندس قمی وی (کریم نژاد) را نایب رئیس نجیب صنف خواند که این موضوع باعث شد مهندس ندافیون نایب رئیس دیگر سازمان از انتهای سالن با صدای بلند بگوید " یعنی نایب رئیس های دیگر نانجیب بودند؟؟؟!!!"


- هنگام تقدیر و تشکر اعضای نظام صنفی نیز با اهدای لوح سپاسی که متنی عاشقانه! در ستایش زحمات مهندس قمی در اداره و پایه گذاری نظام صنفی رایانه ای داشت تشکر شد که متن آن را مهندس صالحی با صدای بغض آلود و لرزان خواند .


- هنگام ارائه ی گزارش مالی مهندس حسینی بازرس سازمان در ابتدای سخنان خود گفت سند خدمات مهندس قمی عصای دست ایشان در زمان نمایشگاه کامپیوتر امسال بود .


- مهندس پورروستایی مدیر کل اسبق IT استان هم همچنان خنده رو با سکوت آرامش بخش اما زیرکانه خود در جلسه حضور داشت ، شاید بتوان گفت او نیز مدیر کل نجیب IT استانداری یزد بود!


- در ادامه ی جلسه هنگام تقدیر از یزد فردا به عنوان رسانه ی فعال در حوزه ی IT  مهندس قمی از یزدفردا به عنوان رسانه ای که در طول سالهای گذشته بدون هیچ چشمداشتی وبا تمام توان خود برای انعکاس فعالیت های نظام و حوزه IT   تلاش نموده و همچنین تمام نقد ها ی منتقدین   پیرامون نظام صنفی و آی تی استان را بدون هیچ سانسوری انعکاس داده یاد کرد و تشکر از یزدفردا و همکارانشان را تشکر از همراهی صادقانه و منصفانه این رسانه دانست واز سردبیر سایت یزد فردا  به نمایندگی از یزدفردا تقدیر نمود

و سردبیر یزدفردا نیز ضمن ارج نهادن به تلاش های مجموعه فعالان حوزه آی تی استان و حمایت های همیشگی مهندس قمی از این مجموعه از زحمات مهندس عاقلی  مدیر عامل پیشگامان امن افزار به سبب کمک های بی شائبه به این رسانه تشکر کرد و تشکر سردبیر یزدفردا حاکی از حمایت های بی منت امن افزار به مجموعه یزدفردا داشت که سردبیر فردائیان تشکر از خدمات مجموعه امن افزار را وظیفه خود و گروه یزدفردا دانست و بقاء یزدفردا در فضای مجازی را مدیون حمایت های بی منت و صادقانه مهندس عاقلی و همکارانشان در پیشگامان امن افزار دانست که خدمات پشتیبانی و میزبانی سرور یزدفردا و همچنین تامین نیازهای پهنای باند اینترنتی این مجموعه را طی سالهای اخیر عهده دار بوده و حمایت کرده اند .


- پیش از رای گیری کاندیدا ها برای معرفی خود پشت تریبون رفتند بعضی ها گفتند مدیر پروری کم است ...


بعضی ها هم انگار شرکت یا فروشگاه خود را تبلیغ می کردند ...!


- مهندس حکیمیان پس از قرار گرفتن پشت تریبون و معرفی خود گفت متولد سال 1360هستم و ...! البته ایشان در جلسه حاشیه های دیگری هم داشت ( اما با مدیر عامل جدید صندوق پژوهش که نمی شود شوخی کرد ...!)


- مهندس شوری زاده هنگام معرفی خود گفت از هیئت مدیره قبلی تشکر می کنم چه نجیب ها چه نانجیب ها ...!


- مهندس صالحی پشت تریبون رفت و شهادت داد به نجابت همه ی اعضای نظام صنفی ...!


- از غایبین بزرگ جلسه علی دوستان رئیس اسبق اتحادیه رایانه یزد بود


- مهندس مهدی لسان از ستون های نظام ! ( سن ایشان برای ستون بودن نظام قد نمی دهد /نظام صنفی رایانه ای منظور است!) پشت تریبون رفت و گفت بیست سال است در حوزه IT است او تاکید کرد IT را از اوان جوانی در سال های 68 از مکتب مهندس قمی فرا گرفته است و این را افتخاری بزرگ برای خود بر می شمرد .


هرچند  حاشیه  از متن خبرمان ...! در پایان برای همه ی اعضای نظام صنفی رایانه ای استان آرزوی بهروزی و سلامتی و موفقیت داشته و داریم .و


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا